Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4189
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богданова, Інна Михайлівна | - |
dc.contributor.author | Bohdanova, Inna Mikhailivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-10-07T08:08:52Z | - |
dc.date.available | 2019-10-07T08:08:52Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Богданова І.М. Шляхи та засоби вдосконалення соціально-педагогічної підготовки майбутніх фахівців / І.М. Богданова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2007. – № 1-2. – С. 116-119. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4189 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються проблеми удосконалення підготовки майбутніх соціальних педагогів за такими напрямами як оновлення вмісту підготовки, впровадження кредитно-модульної системи організації процесу вчення, використання електронних засобів вчення і забезпечення організації продуктивної соціально педагогічної практики. The article reveals the problem of future social teachers’ preparedness in spheres of renewing the content components of teaching, usage of the credit-modular system in organizing a teaching process, usage of electronic means of teaching and working out the productive socio-pedagogical practice. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | проблеми удосконалення підготовки майбутніх соціальних педагогів | uk |
dc.subject | оновлення вмісту підготовки | uk |
dc.subject | впровадження кредитно-модульної системи організації процесу вчення | uk |
dc.subject | використання електронних засобів вчення | uk |
dc.title | Шляхи та засоби вдосконалення соціально-педагогічної підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2007 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogdanova.pdf | 145.01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.