Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/414
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧебикін, Олексій Якович-
dc.contributor.authorЧебыкин, Алексей Яковлевич-
dc.contributor.authorChebykin, Oleksij Yakovych-
dc.contributor.authorБідна, І. М.-
dc.contributor.authorБідний, Г. З.-
dc.date.accessioned2018-09-21T10:41:29Z-
dc.date.available2018-09-21T10:41:29Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationЧебикін, О. Я. Дослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентами / О. Я. Чебикін, І. М. Бідна, Г. З. Бідний // Наука і освіта. – 2009. – № 4. – С. 44-51.uk
dc.identifier.issn2311-8466-
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/414-
dc.description.abstractДослідження присвячено дослідженню особливості вираженості оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у процесі рішення комп’ютерних задач. У роботі уточнено зміст поняття "оперативне мислення", розкрито його структуру. Досліджено вплив комп’ютерних технологій на розумову сферу студентів, який обумовлюється специфікою комп’ютерних задач й умовами їх вирішення, визначено ключові моменти змісту комп’ютерної задачі. Розроблено комплекс експериментальних комп’ютерних задач для дослідження оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у навчально-професійній діяльності. Установлено взаємозв’язки між різними рівнями оперативного мисленням та його когнітивним, операціональним й індивідуально-особистісним компонентами. Проаналізовано ефективність використання комп’ютерних задач у формуванні основ операційного мислення в студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено, що запропонована система комп’ютерних задач може виступати не лише як певна психолого-педагогічна технологія, але й як інструмент його діагностики на різних етапах навчально-професійної діяльності студентів. The work investigates peculiarities of intensity of the Humanities students’ operative thinking in the process of doing computer tasks. It specifies the essence of the notion “operative thinking”, reveals its structure. The authors investigate influence of computer technologies on students’ mental sphere; this influence is stipulated by specificity of computer tasks and conditions of their doing; ascertain some key moments of a computer task; elaborate a complex of experimental computer tasks for examining operative thinking of the Humanities students in educative and professional activity. The article demonstrates interrelation between different levels of operative thinking and its cognitive, operational and individual personal components. It analyzes efficacy of using computer tasks in forming bases of operational thinking of the Humanities students. It is established that the suggested system of computer tasks can be considered not only a certain psychological and pedagogic technology, but an instrument of its diagnosing on different stages of students’ educational and professional activity.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectоперативне мисленняuk
dc.subjectопераціональний компонентuk
dc.subjectкогнітивний компонентuk
dc.subjectіндивідуально- особистісний компонентuk
dc.subjectкомп’ютерна задачаuk
dc.subjectрозвиток оперативного мислення студентівuk
dc.subjectoperative thinking-
dc.subjectoperational component-
dc.subjecta cognitive component-
dc.subjectan individual personal component-
dc.subjecta computer task-
dc.subjectdevelopment of students’ operative thinking-
dc.titleДослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентамиuk
dc.titleResearch of operative thinking in the process of solving computer problems by students-
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2009

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chebykin Oleksij Yakovych 2009.pdf145.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.