Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4139
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana Mykolaivna-
dc.date.accessioned2019-10-02T11:10:28Z-
dc.date.available2019-10-02T11:10:28Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСимоненко С. М. Теоретико-емпірична модель візуально-мисленнєвої діяльності / С. М. Симоненко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 1-2. – С. 41-45.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/4139-
dc.description.abstractУ статті розкриті основні положення стратегиально-семантічного підходу до вивчення візуально-розумової діяльності. Побудована структурно-функціональна модель даної діяльності, в якій системообразующимі компонентамі є візуально-розумові стратегії як механізми створення візуально-розумового образу і наочність як властивість образу-концепту. Створена модель візуально-розумових стратегій, розкрита їхня структура. Описана специфіка візуально-розумового образу на рівні вмісту, функції, емпіричних характеристик.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectвізуальне мисленняuk
dc.subjectхудожні образиuk
dc.subjectхарактеристика візуально-мисленнєвого процесуuk
dc.subjectпсихофізика думкиuk
dc.subjectвізуально-мисленнєва діяльністьuk
dc.subjectмодель механізмів візуально-мисленнєвої діяльностіuk
dc.titleТеоретико-емпірична модель візуально-мисленнєвої діяльностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Симоненко.pdf6.91 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.