Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4014
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Юлія Анатоліївна-
dc.contributor.authorРуденко, Юлия Анатольевна-
dc.contributor.authorRudenko, Yuliia Anatoliivna-
dc.date.accessioned2019-09-24T10:32:17Z-
dc.date.available2019-09-24T10:32:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРуденко Ю.А. Коучінговий підхід до розвитку мовного потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю.А. Руденко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 116-124.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4014-
dc.description.abstractУ статті порушено проблему використання новітніх технологій у професійно- мовленнєвій діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, зокрема розкрито сутність коучінгового підходу у фаховій підготовці студентів дошкільних факультетів, з’ясовано сутність понять «коуч-технологія», «мовленнєвий коучінг». The article is devoted to the problem of using innovative technologies in professional speech activities aimed at the future educators of preschool education institutions, namely, coachtechnologies. The purpose of the article is to substantiate theoretically the need of using coaching technologies in the speech training aimed at the future educators, as one of the elements constituting the methodological support for the development of their professional and methodological orientation.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectкоучuk
dc.subjectкоучінговий підхідuk
dc.subjectкоуч-технологіяuk
dc.subjectмайбутні вихователіuk
dc.subjectзаклади дошкільної освітиuk
dc.subjectновітня технологіяuk
dc.subjectтехнологіяuk
dc.subjectмовний потенціалuk
dc.subjectмовленнєвий коучінгuk
dc.subjectпрофесійно-методична спрямованістьuk
dc.subjectcoachuk
dc.subjectcoaching approachuk
dc.subjectcoach-technologyuk
dc.subjectfuture educatorsuk
dc.subjectpre-school education institutionsuk
dc.subjectnew technologyuk
dc.subjectspeech potentialuk
dc.subjectspeech coachinguk
dc.subjectprofessionalmethodological orientationuk
dc.titleКоучінговий підхід до розвитку мовного потенціалу майбутніх вихователів закладів дошкільної освітиuk
dc.title.alternativeThe coaching approach to the disclosing and improving of the future pre-school teachers’ speech potentialuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
17.pdf388.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.