Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4002
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францевна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2019-09-24T07:33:32Z-
dc.date.available2019-09-24T07:33:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЛиненко, А. Ф. Професійна самоефективність як педагогічна проблема / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2019. — № 1. — С. 66-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4002-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх учителів заснованою на гуманістичній парадигмі, що потребує використання інноваційних підходів, розглянуто наукові концептуальні напрямки визначення сутності феномена «самоефективність» у контексті: психологічної науки (А. Бандура, Дж. Роттер, Дж. Мартінес-Понт, Д. Майерс, Г. Лефрансуа, М. Гайдар, О. Вовк та ін.) та педагогічної (В. Собкин, А. Фомиченко, Т. Кремешна та ін.), його вплив на підвищення якості професійної діяльності вчителя. Презентовано визначення феномена «самоефективність». The article presents the problem of improving the quality of training future teachers based on the humanistic paradigm, which requires the use of innovative approaches; some scientific conceptual directions in determining the essence of the phenomenon «self-efficacy» in the context of: psychological (A. Bandura, J. Rotter, J. Martinez-Pont, D. Myers. G. Lefrançua, M. Gaidar, A. Vovk and others) and pedagogical sciences (V. Sobkin, A. Fomichenko, T. Kremeshnaya and others), its influence on the improvement of the quality of professional teaching activities are examined. The phenomenon «self-efficiency» is defined.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectсамоефективністьuk
dc.subjectпрофесійна самоефективністьuk
dc.subjectпрофесійна діяльність учителяuk
dc.subjectпедагогічна самосвідомістьuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjectself-efficiencyuk
dc.subjectprofessional self-efficiencyuk
dc.subjectteacher’s professional activityuk
dc.subjectpedagogical self-consciousnessuk
dc.subjectfuture teacheruk
dc.titleПрофесійна самоефективність як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeProfessional self-efficiency as a pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf216.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.