Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3983
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трінчук, О. Б. | - |
dc.contributor.author | Тринчук, Е. Б. | - |
dc.contributor.author | Тrinchuk, О. B. | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-23T09:32:59Z | - |
dc.date.available | 2019-09-23T09:32:59Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Трінчук О. Б. Психологічні особливості професійної спрямованості сучасного студентства / О. Б. Трінчук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса :ПНПУім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №3. – С. 78-83. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3983 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються деякі психологічні аспекти професійної прямованості сучасних студентів та чинники, що впливають на її формування. Спрямованість (що припускає і психологічну готовність студента) як узагальнена форма ставлення до професії складається з окремих, локальних оцінок суб’єктом міри особистісної значущості (привабливості-непривабливості) різних аспектів професійної діяльності, її змісту і умов здійснення. В статье рассматриваются некоторые психологические аспекты профессиональной направленности современныхстудентов и факторы, которые влияют на ее формирование. Направленность (что допускает и психологическую готовностьстудента) как обобщенная форма отношения к профессии состоитиз отдельных, локальных оценок субъектом меры личностнойзначимости (привлекательности-непривлекательности)различных аспектов профессиональной деятельности, еесодержанияиусловийосуществления. Some psychological aspects of professional orientation of modernstudents and factors, the influence on its forming are examined in thearticle. Orientation (that assumes psychological readiness of a student) asthe generalized form of attitude toward a profession consists of separate, local estimations by the subject of personal measure of significance (to theattractiveness and unattractiveness) of different aspects of professionalactivity, its maintenance and terms of realization. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | спрямованість | uk |
dc.subject | мотиваційно-ціннісна сфера | uk |
dc.subject | суб’єктивна оцінка | uk |
dc.subject | професійний розвиток особистості | uk |
dc.subject | личность | uk |
dc.subject | направленность | uk |
dc.subject | мотивационно-ценностная сфера | uk |
dc.subject | субъективная оценка | uk |
dc.subject | профессиональное развитие личности | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | orientation | uk |
dc.subject | motivational-valued sphere | uk |
dc.subject | subjective estimation | uk |
dc.subject | professional development of personality | uk |
dc.title | Психологічні особливості професійної спрямованості сучасного студентства | uk |
dc.title.alternative | Психологические особенности профессиональной направленности современного студенчества | uk |
dc.title.alternative | Psychological features of professional orientation ofmodern student | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2015 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тrinchuk.pdf | 507.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.