Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францівна-
dc.contributor.authorЛиненко, Алла Францевна-
dc.contributor.authorLynenko, Alla Frantsevna-
dc.date.accessioned2019-09-18T11:07:09Z-
dc.date.available2019-09-18T11:07:09Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЛиненко А. Ф. Герменевтичний підхід у педагогіці і його принципи / А. Ф. Линенко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2018. — № 6. — С. 55-59.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3960-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх учителів згідно стратегічних цілей модернізації освітньо-виховного процесу в педагогічних закладах вищої освіти України, заснованих на гуманістичній парадигмі, що потребує використання інноваційних підходів, таких як герменевтичний, розглянуто наукові концептуальні напрями визначення сутності феноменів «герменевтика», «розуміння» у контексті: філософської, соціологічної (М. Бахтін, В. Дільтей, Г. Гадамер, М. Хайдаггер, В. Шлейермахер та ін.), психологічної (А. Брудний, К. Славська, С. Рубінштейн та ін.) і педагогічної (А. Закірова, І. Каплунович, І. Левіцька та ін.) наук та його вплив на підвищення якості професійної підготовки майбутнього вчителя в педагогічних закладах вищої освіти. Презентовано визначення феномена «педагогічна герменевтика». The problem of improving the quality of the future teacher training in accordance with the strategic goals of modernization of the educational process in pedagogical institutions of higher education in Ukraine is actualized in the article, the process being based on the humanistic paradigm, which requires the use of innovative approaches such as the hermeneutic one. The scientific conceptual directions of determining the essence of the phenomena “hermeneutics”, “understanding” are considered. They were considered in the context of: philosophical, sociological (M. Bakhtin, V. Dilthey, G. Gadamer, M. Haidagger, V. Schleiermacher and others), psychological (A. Brudnyi, K. Slavskaya, S. Rubinstein and others) and pedagogical (A. Zakirova, I. Kaplunovich, I. Levitskaya and others) sciences and its influence on the improvement of the quality of the professional training aimed at a future teacher in pedagogical institutions of higher education.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectгерменевтикаuk
dc.subjectгерменевтичний підхідuk
dc.subjectпедагогічне розумінняuk
dc.subjectпрофесійна діяльність учителяuk
dc.subjectмузична педагогікаuk
dc.subjectмайбутній учительuk
dc.subjecthermeneuticsuk
dc.subjectthe hermeneutic approachuk
dc.subjectpedagogical understandinguk
dc.subjectteacher’s professional activityuk
dc.subjectMusical Pedagogyuk
dc.subjecta future teacheruk
dc.titleГерменевтичний підхід у педагогіці і його принципиuk
dc.title.alternativeHermeneutic approach in pedagogy and its principlesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf234.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.