Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКопусь, Ольга Антонівна-
dc.contributor.authorКопусь, Ольга Антоновна-
dc.contributor.authorKopus, Olga Antonivna-
dc.date.accessioned2019-09-18T10:51:30Z-
dc.date.available2019-09-18T10:51:30Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКопусь О. А. Формування культури професійного спілкування майбутніх учителів засобами інтерактивних методів навчання / О. А. Копусь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2018. - №4. - С. 35-40.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3955-
dc.description.abstractСтаттю присвячено висвітленню проблеми формування культури професійного спілкування майбутніх учителів, методики проведення занять з навчальної дисципліни «Культура української мови» з використанням інтерактивних засобів навчання, що впливають на формування означеного феномена. Стан сформованості в майбутніх учителів культури професійного спілкування було визначено за комунікативним (наявність комунікативних умінь, умінь вербальної і невербальної комунікації), поведінковим (наявність умінь емоційної саморегуляції, наявність творчості), особистісним (наявність толерантності, емпатії) критеріями. Експериментальна методика містила використання на навчальних заняттях бесід, дискусій, інтерактивних вправ, ігор, конкурсів, що позитивно вплинули на формування культури професійного спілкування майбутніх учителів. Формирование культуры общения является насущной проблемой подготовки будущих учителей, потому что их профессиональная деятельность связана с коммуникацией с различными субъектами образовательного процесса (учениками, родителями, администрацией, представителями разных организаций и т.д.). Цель статьи заключается в освещении проблемы формирования культуры профессионального общения будущих учителей, методики проведения занятий учебной дисциплины «Культура украинской речи» с использованием интерактивных методов обучения, влияющих на формирование указанного феномена. Formation of the communication culture is an urgent problem arising in the process of the future teachers’ training, since their professional activities are connected with communication with various subjects of the educational process (students, parents, administration, representatives of various organizations, etc.). The purpose of the article is to highlight the problem regarding the formation the future teachers’ culture to professionally communicate, methods of training in the discipline “Culture of the Ukrainian language” using interactive learning tools that facilitate the formation of the designated phenomenon.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectкультура професійного спілкуванняuk
dc.subjectекспериментальна методикаuk
dc.subjectкультура української мовиuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectкультура української мовиuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectбудущие учителяuk
dc.subjectкультура профессионального общенияuk
dc.subjectэкспериментальная методикаuk
dc.subjectкультура украинской речиuk
dc.subjectинтерактивные методы обученияuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectculture of professional communicationuk
dc.subjectexperimental methodsuk
dc.subjectCulture of the Ukrainian languageuk
dc.subjectinteractive methods of teachinguk
dc.titleФормування культури професійного спілкування майбутніх учителів засобами інтерактивних методів навчанняuk
dc.title.alternativeФормирование культуры профессионального общения будущих учителей средствами интерактивных методов обученияuk
dc.title.alternativeFormation of the future teachers’ culture to professionally communicate by means of interactive teaching methodsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Olga Kopus.pdf203.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.