Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3909
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГалів, Микола Дмитрович-
dc.contributor.authorHaliv, Mykola-
dc.date.accessioned2019-09-16T11:57:26Z-
dc.date.available2019-09-16T11:57:26Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2017. — № 6. — С. 21-26.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3909-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано зміст наукових праць відомого українського вченого, педагога, історика Миколи Маккавейського (1864 – 1919). Показано, що у дослідженнях, присвячених історії педагогічної думки, він висловлював власні педагогічні рефлексії щодо методологічних засад педагогіки, чинників формування особистості, мети, змісту, методів виховання та навчання. Встановлено, що ці рефлексії принагідні, вмонтовані в текст не системно, а як відгук на ті чи ті твердження відомих педагогів минулого або історичні обставини розвитку освіти і виховання у давніх народів, які становили об’єкт дослідницької уваги вченого. The content of the scientific works of the famous Ukrainian scientist, teacher, historian Mykola Makkaveysky (1864 – 1919) is analyzed in this article. The urgency of the article is stipulated by the increasing attention of modern scientists to the study of theoretical and methodological, epistemological principles of the scientific narrative. Scientists prove that significant influence on the author's historical and pedagogical narrative has out-sourced knowledge. An essential component of out- sourced knowledge is the pedagogical views of the author of the narrative.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectепістемологічні засадиuk
dc.subjectпедагогічні рефлексіїuk
dc.subjectісторико-педагогічний наративuk
dc.subjectМикола Маккавейськийuk
dc.subjectepistemological principlesuk
dc.subjectpedagogical reflectionsuk
dc.subjecthistorical and pedagogical narrativesuk
dc.subjectNikolai Makkaevskyuk
dc.titleПедагогічні рефлексії Миколи Маккавейського в його історико-педагогічному наративі (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)uk
dc.title.alternativeMykola Makkaveysky’s pedagogical reflection in his historical and pedagogical narrative (the end of the XIX and the beginning of the XX century)uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf280.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.