Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВан, Чжун-
dc.contributor.authorWan, Zhung-
dc.date.accessioned2019-09-16T08:50:56Z-
dc.date.available2019-09-16T08:50:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationВан Чжун Педагогічні умови підготовки студентів до роботи з музичними ансамблями / Ван Чжун // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2017. – № 3. – С. 12-16.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3890-
dc.description.abstractУ статті розглядається специфіка підготовки майбутніх вчителів музики до роботи з музичними ансамблями. Визначено соціально-культурну значущість залучення школярів до колективних форм музикування. Розглянуто сутність поняття «робота з музичним ансамблем». Визначено особливість аматорського творчого колективу як відкритого, динамічного феномену, робота з яким характеризується певною непередбачуваністю, що пояснюється добровільною основою участі в його діяльності школярів, мінливістю складу юних музикантів, їхньою різнорівневою музичною підготовкою. Схарактеризовано педагогічні умови, забезпечення яких має сприяти успішній підготовці майбутнього вчителя музики до роботи з шкільними музичними ансамблями. В статье рассматривается специфика подготовки будущих учителей музыки к работе с музыкальными ансамблями. Подчеркивается социально-культурная значимость вовлечения школьников в коллективные формы музицирования. Рассмотрена сущность понятия «работа с ансамблем», охарактеризованы дополнительные функции, которые возникают в деятельности учителя музыки в связи с включением в сферу их деятельности дополнительных обязанностей. Охарактеризованы особенности любительского творческого коллектива как феномена, обладающего свойствами открытой динамичной системы, которая характеризуется большой изменчивостью и определенной непредсказуемостью, что объясняется добровольной основой участия в его деятельности школьников, изменчивостью состава юных музыкантов, их разноуровневой музыкальной подготовкой. The article is devoted to the specificity of the future Music teachers’ preparation for the work with musical ensembles. The socio-cultural significance of involving schoolchildren into collective forms of music making is emphasized. The essence of the concept «work with the ensemble» is considered, additional functions that arise in the activity of the Music teacher connected with the involvement of additional responsibilities in their scope of activities are described. Some peculiarities of the amateur creative collective as a phenomenon possessing the properties of an open dynamic system which is characterized by great variability and certain unpredictability are specified, which is explained by the voluntary basis of participation in its activity by schoolchildren, the variability of the composition of young musicians, and their various levels of musical training.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмузичний ансамбльuk
dc.subjectмайбутній учитель музикиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectмузыкальный ансамбльuk
dc.subjectбудущий учитель музыкиuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjectmusical ensembleuk
dc.subjectfuture music teacheruk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПедагогічні умови підготовки студентів до роботи з музичними ансамблямиuk
dc.title.alternativeПедагогические условия подготовки студентов к работе с музыкальными ансамблямиuk
dc.title.alternativePedagogical conditions facilitating students’ preparation for the work with musical ensembliesuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Wan Zhung.pdf274.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.