Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3877
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хуа Вей | - |
dc.contributor.author | Hua Wei | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T13:19:32Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T13:19:32Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Хуа Вей. Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики / Хуа Вей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. - 2017. - №2. - С. 105-109 | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3877 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено етапи і методи формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики. Визначено теоретико-методологічні підходи і педагогічні принципи, на основі яких було спроектовано методику формування творчого потенціалу, впровадження якої в процес навчання гри на фортепіано майбутніх учителів музики сприяло позитивним змінам у рівнях сформованості показників творчого потенціалу в учасників експериментальної групи дослідження. Доведено ефективність методики формування творчого потенціалу через узагальнення кількісних результатів дослідження. The article highlights the methods enabling the formation of the future music teachers’ creative potential which was implemented stage by stage in the process of teaching students to play the piano. The creative potential of the future music teachers in the framework of this research is defined as a system of personal and professional qualities, abilities and aspirations to create subjectively and objectively new in musical and pedagogical practice, which encourages a person to creative self-realization, self-development and professional self-improvement in the context of learning to play the piano, in particular. The methods enabling the formation of creative potential presupposes the implementation a series of pedagogical conditions into the process of teaching students to play the piano, pedagogical conditions are understood as a set of external and internal circumstances of the educational process aimed at forming creative potential. These pedagogical conditions are based on certain theoretical and methodical approaches (axiological, systemic and integrative, person-oriented and creative, reflexive and acme-synergetic) and aimed at forming every component of creative potential. The methods enabling the formation of creative potential was built on four procedural stages. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | етап формування індивідуального творчого наміру | uk |
dc.subject | етап творчо-аналітичного пошуку | uk |
dc.subject | етап активного творчого самовдосконалення | uk |
dc.subject | етап суб’єктної творчої самореалізації | uk |
dc.subject | creative potential | uk |
dc.subject | the stage of formation of individual creative potential | uk |
dc.subject | the stage of analytic and creative search | uk |
dc.subject | the stage of active creative self-improvement | uk |
dc.subject | the stage of subjective self-realization | uk |
dc.title | Формування творчого потенціалу майбутніх учителів музики | uk |
dc.title.alternative | Formation of the future music teachers` creative potential | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Hua Wei-2017-2.pdf | 251.1 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.