Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3875
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вей, Цісюань | - |
dc.contributor.author | Wei, Qixuan | - |
dc.date.accessioned | 2019-09-13T12:16:06Z | - |
dc.date.available | 2019-09-13T12:16:06Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 123-128. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3875 | - |
dc.description.abstract | У статті акцентовано увагу на поняттях «моделювання», «модель», «підготовленість майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах». Схарактеризовано методику і модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, що передбачала етапи: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Виявлено три взаємопов’язаних компоненти: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Представлено поетапне впровадження педагогічних умов. Доведено ефективність запропонованої моделі та методики підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах з упровадженням визначених педагогічних умов.The concepts of «modelling», «model», «preparedness of the future education managers for the expert analytical work in general education schools» are specified in the article. The preparedness of the future education managers for the expert-analytical activity is substantiated as a result of the training of the future education managers which is expressed in their ability to apply various analysis methods to the problematic situations within the activity areas of an educational institution as well as to prepare expert conclusions, to predict processes and to develop long-term development programs. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | моделювання | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | методика | uk |
dc.subject | експертно-аналітична діяльність | uk |
dc.subject | менеджери освіти | uk |
dc.subject | підготовленість | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | modelling | uk |
dc.subject | model | uk |
dc.subject | methodology | uk |
dc.subject | expert-analytical activity | uk |
dc.subject | education managers | uk |
dc.subject | preparedness | uk |
dc.subject | pedagogical conditions | uk |
dc.title | Методика підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності | uk |
dc.title.alternative | Training methods of teh future education managers in the expert-analytical activity | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2017 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
24.pdf | 263.18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.