Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВей, Цісюань-
dc.contributor.authorВей, Цисюань-
dc.contributor.authorWei, Qixuan-
dc.date.accessioned2019-09-13T12:16:06Z-
dc.date.available2019-09-13T12:16:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 123-128.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3875-
dc.description.abstractУ статті акцентовано увагу на поняттях «моделювання», «модель», «підготовленість майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах». Схарактеризовано методику і модель підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, що передбачала етапи: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Виявлено три взаємопов’язаних компоненти: змістово-функційний, інструментально-процесуальний, особистісно-рефлексивний. Представлено поетапне впровадження педагогічних умов. Доведено ефективність запропонованої моделі та методики підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльності в загальноосвітніх навчальних закладах з упровадженням визначених педагогічних умов.The concepts of «modelling», «model», «preparedness of the future education managers for the expert analytical work in general education schools» are specified in the article. The preparedness of the future education managers for the expert-analytical activity is substantiated as a result of the training of the future education managers which is expressed in their ability to apply various analysis methods to the problematic situations within the activity areas of an educational institution as well as to prepare expert conclusions, to predict processes and to develop long-term development programs.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectмоделюванняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectметодикаuk
dc.subjectекспертно-аналітична діяльністьuk
dc.subjectменеджери освітиuk
dc.subjectпідготовленістьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectmodellinguk
dc.subjectmodeluk
dc.subjectmethodologyuk
dc.subjectexpert-analytical activityuk
dc.subjecteducation managersuk
dc.subjectpreparednessuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleМетодика підготовки майбутніх менеджерів освіти до експертно-аналітичної діяльностіuk
dc.title.alternativeTraining methods of teh future education managers in the expert-analytical activityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2017

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf263.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.