Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866
Назва: Особливості розвитку пізнавального інтересу в дошкільників засобами ікт
Інші назви: Some features of the development preschoolers’ cognitive interest by means of information and communication technologies
Автори: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Нестеренко, Виктория Владимировна
Мардарова, Ирина Константиновна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: пізнавальний інтерес
діти дошкільного віку
майбутні вихователі
інформаційно-комунікаційні технології
cognitive interest
preschool children
future educators
information and communication technologies
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. — 2017. — № 5. — С. 71-76.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані погляди вчених з проблеми розвитку пізнавального інтересу в дітей дошкільного віку; розглянуто трактування вченими поняття «пізнавальний інтерес». Обґрунтовано доцільність використання інформаційно-комунікаційних технологій як ефективного засобу розвитку пізнавального інтересу в дітей в умовах дошкільного навчального закладу; наведено приклади комп’ютерних ігор, пізнавальних мультфільмів, презентацій, телевізійних передач для дітей. Описано процес підготовки майбутніх вихователів до їх застосування у роботі з дітьми дошкільного віку. Some views of scientists on the development of preschool children’s cognitive interest are analysed in the article. Interest is a prerequisite for the organization of educational and cognitive activity, the development of children’s cognitive abilities and initiative, the breeding of their desire to comprehend the essence of phenomena, the strengthening of their skills to learn and comprehend the learning material, etc. Under favourable conditions, interest, acting as a means of living cognition, is subsequently transformed into a firm trait of character which is so necessary in further schooling. To overcome the difficulties associated with instability of preschool aged children’s cognitive interest requires that educators should modernize the educational process and, consequently, search for and apply the latest learning technologies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3866
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
15.pdf286.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.