Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3781
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолінська, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorДолинская, Людмила Васильевна-
dc.contributor.authorDolinskaya, Lyudmila Vasilyevna-
dc.date.accessioned2019-09-11T08:31:52Z-
dc.date.available2019-09-11T08:31:52Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationДолінська Л. В. Педагогічні умови професійного вдосконалення викладачів технічних дисциплін в освітньому середовищі коледжу / Л. В. Долінська // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2018. – № 1. – С. 43-47.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3781-
dc.description.abstractВ статті визначені педагогічні умови професійного вдосконалення викладачів технічних дисциплін до проведення навчальної роботи у вищих закладах освіти технічного профілю. Наведені пізнавальні принципи сучасної прикладної науки з метою формування методичного підґрунтя для викладачів технічного профілю підготовки. Дослідження пов’язані з процесом трансформації педагогічних підходів до конкретної методичної концепції у навчальному процесі закладу вищої освіти технічного профілю. Вирішені наступні задачі: проведено аналіз підготовки фахівців технічного профілю (випускників інженерних спеціальностей) до участі в навчально-педагогічній роботі; визначені знання, вміння та навички, які є основними в процесі професійної підготовки майбутніх викладачів; сформульовані педагогічні умови вдосконалення викладачів технічних дисциплін. В статье проведен анализ проблемы по теме исследования. Организован и реализован педагогический эксперимент. Он включал этапы: констатирующий, формирующий и конечный. В эксперименте участвовали молодые (неопытные) преподаватели технического профиля шести колледжей Украины, разделенные на две группы респондентов: контрольную (53 человека) и экспериментальную (55). The problem on the research topic is analyzed in the article. A pedagogical experiment was organized and implemented. It included these stages: ascertaining, forming and final. The experiment involved young (inexperienced) teachers of the technical profile working in six colleges of Ukraine; they were divided into two groups of respondents: a control (53 people) and an experimental one (55). Pedagogical conditions for the development of the professional competence of the specialists constituting this group in the system of the educational environment of the college are singled out. The first pedagogical condition is scientific and methodological support. The second one is organizational and informational.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectвдосконаленняuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectвикладачuk
dc.subjectтехнічний напрямокuk
dc.subjectпедагогические условияuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectобразованиеuk
dc.subjectколледжuk
dc.subjectпреподавательuk
dc.subjectтехническое направлениеuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectcollegeuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjecttechnical directionuk
dc.titleПедагогічні умови професійного вдосконалення викладачів технічних дисциплін в освітньому середовищі коледжуuk
dc.title.alternativeПедагогические условия професионального совершенствования преподавателей технических дисциплин в образовательной среде коледжаuk
dc.title.alternativePedagogical conditions for professional improvement of teachers of technical disciplines within the educational environment of collegeuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2018

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinskaya.pdf270.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.