Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3726
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузнецова, Наталія Володимирівна-
dc.contributor.authorKuznetsova, Nataliya Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2019-09-06T09:14:02Z-
dc.date.available2019-09-06T09:14:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 329-335.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3726-
dc.description.abstractУ статті розглядається методика розробки програм для навчання обдарованих дітей іноземної мови, зміна форми проведення уроків, враховуючи феномен обдарованості. The article analyzes the method of program development for teaching gifted children the foreign language, changing of the form of conducting lessons, taking into account the phenomenon of gift.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectобдаровані дітиuk
dc.subjectзміст навчанняuk
dc.subjectпроектні технологіїuk
dc.subjectавторські програмиuk
dc.subjectgifted childrenuk
dc.subjectthe content of teachinguk
dc.subjectthe project technologiesuk
dc.subjectauthoring programsuk
dc.titleСучасний стан проблеми навчання обдарованих учнівuk
dc.title.alternativeThe current state of the problem of teaching gifted studentsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52.pdf518.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.