Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3674
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаркова, В. М.-
dc.contributor.authorАндрєєв, М. В.-
dc.date.accessioned2019-09-05T10:01:57Z-
dc.date.available2019-09-05T10:01:57Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНауковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2012. — № 11-12. — С. 200-204.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3674-
dc.description.abstractУ статті визначаються основні пріоритети освіти та з’ясовується, які якості повинен мати вчитель для їх реалізації. In the article examines the main priorities of education and found out what qualities a teacher should have to implement them.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectосвітня політикаuk
dc.subjectпріоритетиuk
dc.subjectякостіuk
dc.subjectвчительuk
dc.subjectученьuk
dc.subjecteducational policiesuk
dc.subjectprioritiesuk
dc.subjectqualityuk
dc.subjectteacheruk
dc.subjectstudentuk
dc.titleПріоритети освіти та якості вчителя щодо їх реалізаціїuk
dc.title.alternativePriorities of education and quality of teacher in their implementationuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
30.pdf502.23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.