Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3606
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКарпова, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorKarpova, Svitlana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-09-03T13:26:40Z-
dc.date.available2019-09-03T13:26:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКарпова С. М. Критерії та показники сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітектор / С. М. Карпова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. праць. – Одеса : ПНПУ імені К. Д. Ушинського. – 2012. – № 7-8. – С. 8-12.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3606-
dc.description.abstractУ статті розглядаються критерії та показники сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторів в архітектурному вищому навчальному закладі. Обговорюється поняття «художньо-професійна культура майбутнього архітектора». This article discusses the criteria and indications of formation of a professional artistic culture of future architects in architectural institution of higher education. We discuss the concept of «artistic and professional culture of a future architect».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectхудожньо-професійна культураuk
dc.subjectмайбутній архітекторuk
dc.subjectархітектурна освітаuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказники сформованості художньо-професійної культуриuk
dc.subjectartistic and professional culture of a future architectuk
dc.subjectarchitectural educationuk
dc.subjectcriteriauk
dc.subjectindications of formation of artistic and professional cultureuk
dc.titleКритерії та показники сформованості художньо-професійної культури майбутніх архітекторівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Svetlana Karpova.pdf114.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.