Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3570
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧубук, Р. В.-
dc.contributor.authorСhubuk, R. V.-
dc.date.accessioned2019-09-03T09:06:27Z-
dc.date.available2019-09-03T09:06:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧубук Р. В. Професійна мобільність соціальних працівників як психолого-педагогічна проблема / Р. В. Чубук // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 114-122.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3570-
dc.description.abstractМета статті: з’ясувати сутність теоретичних положень щодо професійної мобільності соціальних працівників як психолого- педагогічної проблеми у сучасних умовах. Психологічний аспект професійної мобільності пояснює цей феномен як механізм соціальної адаптації, що дає можливість фахівцю управляти ресурсами своєї суб’єктності та професійної поведінки. Соціально-економічні науки досліджують мобільність з точки зору характеру перебігу процесів мобільності, натомість, предметом уваги педагогічної науки постають проблеми формування особистісної мобільності фахівця, тобто саме сутнісних характеристик мобільності як особистісних якостей фахівця. В статье раскрыта сущность теоретических положений относительно профессиональной мобильности социальных работников как психолого-педагогической проблемы в современных условиях. Психологический аспект профессиональной мобильности поясняет этот феномен как механизм социальной адаптации, который дает возможность специалисту управлять ресурсами своей субъектности и профессионального поведения. Социально-экономические науки исследуют мобильность с точки зрения характера протекания процессов мобильности, но предметом внимания педагогической науки есть проблемы формирования личностной мобильности специалиста, то есть именно сущностных характеристик мобильности как личностных качеств специалиста. The purpose of this paper is to in finding out the nature of theoretical provisions of social workers’ occupational mobility formation as a modern psycho-pedagogical problem. The psychological aspect of occupational mobility explains this phenomenon as a mechanism of social adaptation, enabling a professional to manage his/her subjectivity and professional conduct. Socio-economic sciences define mobility according to the nature of mobility processes being conducted. At the same time, the pedagogy investigates the problem of forming personal mobility which is an essential characteristic of a good specialist.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна мобільністьuk
dc.subjectформуванняuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectадаптаціяuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectздатністьuk
dc.subjectпрофессиональная мобильностьuk
dc.subjectформированиеuk
dc.subjectличностьuk
dc.subjectадаптацияuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectспособностьuk
dc.subjectoccupational mobilityuk
dc.subjectformationuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectadaptationuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectcapabilityuk
dc.titleПрофесійна мобільність соціальних працівників як психолого-педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeПрофессиональная мобильность социальных работников как психолого-педагогическая проблемаuk
dc.title.alternativeSocial workers’ occupational mobility as a psycho-pedagogical problemuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сhubuk.pdf528.87 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.