Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3547
Назва: Інформатизація дошкільної освіти: проблеми та перспективи розвитку
Інші назви: Informatization of preschool education: problems and perspectives of development
Автори: Мардарова, Ірина Костянтинівна
Мардарова, Ирина Константиновна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Ключові слова: інформатизація
комп’ютеризація
дошкільна освіта
комп’ютерні технології
підготовка вихователів
informatization
computerization
preschool education
computer technologies
educators’ training
Дата публікації: 2016
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Мардарова І. К. Інформатизація дошкільної освіти: проблеми та перспективи розвитку / І. К. Мардарова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 78-82.
Короткий огляд (реферат): У статті визначені поняття «інформатизація», «комп’ютеризація», «комп’ютерні технології в дошкільній освіті». Проаналізовано ряд проблем використання комп’ютерних технологій у роботі з дітьми в умовах дошкільного навчального закладу. Досліджено можливі шляхи подолання труднощів організації комп’ютерного навчання і зроблено деякі висновки щодо його ефективності. Аргументовано, що важливою умовою, яка дозволяє прогнозувати ефективність використання комп’ютерів у ДНЗ, є ставлення до них педагогічних працівників та їх готовність до здійснення цього процесу. Розглянуто процес підготовки майбутніх вихователів до використання комп’ютерних технологій, подано приклади студентських проектів. The process of preschool education informatization has been described in the article. It has been substantiated that the education reformation and the need for its informatization spurs preschool education, as the first link of continuous education, to search for possible ways of uning the computer as a means of preschool-aged child’s personal development. It has been proved that computerization of education is an integral part of society’s informatization; it reflects general globalization tendencies of both the world processes and harmonic development of child’s personality. The phenomena “informatization”, “computerization”, “computer technologies in preschool education” have been defined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3547
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.pdf554.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.