Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБронетко, І. А.-
dc.contributor.authorBronetko, I. A.-
dc.date.accessioned2019-09-03T07:20:41Z-
dc.date.available2019-09-03T07:20:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationБронетко І. А. Електронний підручник як засіб формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів старшої школи / І. А. Бронетко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2015. – №1. – С. 26-33.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3544-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методи та засоби формування лінгвосоціокультурної компетенції, мета їх використання на уроках іноземної мови, визначенна роль електронних підручників у формуванні лінгвосоціокультурної компетенції. The article reviews the methods and means of forming lingvosociocultural competence, its’ aim at the lessons of foreign languages, defining the role of e-books in formation of pupils’ lingvosociocultural competence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectелектронний підручникuk
dc.subjectлінгвосоціокультурна компетенціяuk
dc.subjectпрограмні засоби навчанняuk
dc.subjectelectronic textbookuk
dc.subjectlingvosociocultural competenceuk
dc.subjectsoftware traininguk
dc.titleЕлектронний підручник як засіб формування лінгвосоціокультурної компетенції учнів старшої школиuk
dc.title.alternativeElectronic textbook as a source of lingvosociocultural competence of high school studentsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bronetko.pdf141.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.