Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГвоздій, Світлана Петрівна-
dc.contributor.authorGvozdii, Svitlana Petrivna-
dc.contributor.authorГвоздий, Светлана Петровна-
dc.date.accessioned2019-09-02T12:04:09Z-
dc.date.available2019-09-02T12:04:09Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГвоздій С. П. Прагматичний підхід у викладанні дисциплін «безпека життєдіяльності» та «основи охорони праці» в класичному університеті / С. П. Гвоздій // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 5. — С. 18-23.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3533-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано шляхи підвищення усвідомлення студентами важливості, актуальності та затребуваності безпечної життєдіяльності. Розглянуто поняття «прагматизм»; проаналізовано ефективність запровадження прагматичного підходу для дисциплін з безпеки. Доведено, що саме прагматична орієнтація змісту й навчальної діяльності студента під час вивчення дисциплін «Безпека життєдіяльності» та «Основи охорони праці» може бути педагогічною умовою їхньої підготовки до безпечної життєдіяльності. The ever-increasing level of different hazards in the world and in Ukraine, the risks in everyday life and in the workplace requires a new orientation of the higher education system and curriculum reformation on students’ activity regarding issues on life safety. It is shown, that we need a new vision of the educational material, the modernization of the forms and methods of its submission rather than the elimination of safety-targeted disciplines to improve students' understanding of the importance, relevance and demand for safe life. It seems necessary to proceed from the provisions of pragmatism which regulates the organization of work on the basis of the principle «to teach by doing».uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрагматизмuk
dc.subjectкласичний університетuk
dc.subjectкультура безпечної життєдіяльностіuk
dc.subjectпедагогічна умоваuk
dc.subjectpragmatismuk
dc.subjectclassical universityuk
dc.subjectculture of safe life activityuk
dc.subjectpedagogical conditionuk
dc.titleПрагматичний підхід у викладанні дисциплін «безпека життєдіяльності» та «основи охорони праці» в класичному університетіuk
dc.title.alternativePragmatic approach to teaching the disciplines «safety of life activity» and «basics of labour protection» in the classical universityuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2016

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3.pdf561.6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.