Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХамська, Н. Б.-
dc.contributor.authorXamska, N. B.-
dc.date.accessioned2019-08-29T13:28:07Z-
dc.date.available2019-08-29T13:28:07Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХамська Н. Б. Досвід демократичних шкіл Індії у позитивній соціалізації учнів / Хамська Н. Б. // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 134-141.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3494-
dc.description.abstractУ статті розкривається позитивний досвід соціалізації учнів східних демократичних шкіл і доводиться, що демократична організація навчально,виховного процесу є дієвою навіть у тих альтернативних школах, що розташовані в країнах, де демократія не є формою державного правління. Positive socialization experience of Asian democratic schools is scrutinized in the article. It is proven that democratic style of secondary school educational process is as well functional in non,democratic countries.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectдемократична школаuk
dc.subjectнавчальний планuk
dc.subjectІндіяuk
dc.subjectНіл Багuk
dc.subjectСумаванамuk
dc.subjectМірамбікаuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectsocializationuk
dc.subjectdemocratic schooluk
dc.subjecteducational planuk
dc.subjectIndiauk
dc.subjectNeel Baghuk
dc.subjectSumavanamuk
dc.subjectMirambikauk
dc.titleДосвід демократичних шкіл Індії у позитивній соціалізації учнівuk
dc.title.alternativeDemocratic schools of India experience in positive socialization of studentsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Xamska N.B..pdf519.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.