Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3450
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧумак, В. В.-
dc.contributor.authorChumak, V. V.-
dc.date.accessioned2019-08-27T13:19:40Z-
dc.date.available2019-08-27T13:19:40Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЧумак В. В. Психологічні особливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес ВНЗ / В. В. Чумак // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 199-208.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3450-
dc.description.abstractВ статті розглядається зміст поняття «дистанційне навчання», розглядаються позитивні і негативні сторони дистанційного навчання, проблема самоорганізації навчальної діяльності студентів при впровадженні дистанційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу, проблема міжособистісного спілкування викладача зі студентами. Виявлено, що неповноцінність спілкування учасників дистанційного навчального курсу часто призводить до фрустрації, спричиненої почуттям самотності і незадоволеною потребою в спілкуванні. Для вирішення даних проблем в роботі про-понується така модель навчання, яка об’єднує елементи дистанційного та традиційного навчання. У роботі показано, що впровадження дистанційних технологій у навчальний процес вищого навчального закладу дозволяє істотно підвищити ефективність традиційної лекції, практичного заняття. Maintenance of concept is examined in the article «distance technologies», the positive and negative sides of the controlled from distance teaching are examined, problem of educational activity of students at introduction of the controlled from distance technologies in the educational process of higher educational establishment, problem of interpersonality intercourse of teacher with students. It is exposed, that inferiority of intercourse of participants of the controlled from distance educational course often results in frustpasii caused by sense of loneliness and dissatisfied necessity in intercourse. For working out these problems such model of teaching, which unites the elements of the controlled from distance and traditional teaching, is in-process offered. It is in-process rotined that introduction of the controlled from distance technologies in the educational process of higher educational establishment allows substantially to promote efficiency of traditional lecture, practical employment.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectміжособистісне спілкуванняuk
dc.subjectдистанційні технологіїuk
dc.subjectтрадиційне навчанняuk
dc.subjectсамоорганізація навчальної діяльностіuk
dc.subjectinterpersonal communicationuk
dc.subjectremote sensing technologyuk
dc.subjecttraditional teachinguk
dc.subjectself-organizing learning activitiesuk
dc.titleПсихологічні особливості впровадження дистанційних технологій у навчальний процес ВНЗuk
dc.title.alternativePsychological characteristics of implementing remote technology in higher education courseuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chumak.pdf765.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.