Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3431
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮань Янь-
dc.contributor.authorYuan Yan-
dc.date.accessioned2019-08-23T11:39:18Z-
dc.date.available2019-08-23T11:39:18Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЮань Янь. Методичне забезпечення самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практики / Юань Янь // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 2. — С. 89-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3431-
dc.description.abstractВ статті розглядаються різні підходи вчених до практико-орієнтованої освіти студентів. Наголошується, що не зважаючи на незначні розбіжності, представники різних підходів сходяться у наступному: практико-орієнтоване навчання принципово відрізняється від традиційного предметно-орієнтованого навчання за своїми цільовими настановами та за формою організації навчального процесу. Проаналізовано специфіку діяльності вчителя музики і Україні та в Китаї. Виявлено методи ,що сприяють створенню умов для самопідготовки студентів -музикантів до педагогічної діяльності . A number of scientists-pedagogues consider that there are particular difficulties typical of the teaching activity performed by the future teachers. The degree of individual involvement of the latter into an independent process which enables gaining of new knowledge, self-cognition and self-preparation for the practical activity is one means facilitating their solution. The context of the article presupposes highlighting of the issues facilitating improvement of students’ self-preparation for pedagogical practice.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпрактико-орієнтована освітаuk
dc.subjectвчитель музикиuk
dc.subjectвищий навчальний закладuk
dc.subjectспецифіка діяльності вчителя музикиuk
dc.subjectpractice-oriented educationuk
dc.subjecta teacher of musicuk
dc.subjectan institution of higher educationuk
dc.subjectspecificity of music teacher’s activityuk
dc.titleМетодичне забезпечення самопідготовки майбутніх учителів музики до педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeMethodical support of the future music teachers’ self-preparation for peda- gogical practiceuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf521.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.