Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/342
Назва: Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
Інші назви: Preparation of university students for work with teenagers of deviant behavior
Автори: Вєйландє, Лілія Вольдемар-Вікторівна
Veylande, Liliya Voldemar-Victorivna
Ключові слова: девіантна поведінка
підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
готовність студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки
компоненти готовності
тренінгова технологія навчання
deviant behavior
professional preparedness
components of preparedness for work with teenagers of deviant behavior
training technology of teaching
Дата публікації: 2005
Видавництво: Одеського національного університету імені І.І.Мечникова
Бібліографічний опис: Вєйланде Л. В.-В.Підготовка студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Лілія Вольдемар-Вікторівна Вєйланде; наук. кер. О. М. Якубовська; Одес. нац. ун-т ім. І. І. Мечникова. – Одеса, 2005. – 252 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації досліджено проблему підготовки студентів університету до роботи з підлітками девіантної поведінки. Визначено сутність готовності майбутніх учителів до роботи з підлітками девіантної поведінки, розглянуто її компоненти, критерії, показники та рівні сформованості. Науково обґрунтовано та уточнено змістовну характеристику поняття “девіантна поведінка”. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено структурну модель формування готовності студентів університету до роботи з підлітками-девіантами. Встановлено, за яких педагогічних умов ця модель буде реалізована у процесі вузівського навчання майбутніх учителів. The thesis has studied the problem of the preparation of the students for work with the teenagers of deviant behavior. The concept “deviant behavior“ was scientifically grounded and the informal characteristic of the concept was determined. The essence of the preparedness of the future teachers for work with the teenagers of deviant behavior was determined; its components, criterions and levels of development were examined. The model of forming the preparedness of university students for work with teenagers - deviants was theoretically grounded and experimentally proved. The pedagogical conditions, under which this model will be realized in the process of higher education of the future professionals, were determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/342
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВЄЙЛАНДЄ ЛІЛІЯ ВОЛЬДЕМАР-ВІКТОРІ (1).pdf2.73 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.