Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛюбива, Віталіна Вячеславівна-
dc.contributor.authorLiubyva, Vitalina-
dc.date.accessioned2019-08-23T09:39:28Z-
dc.date.available2019-08-23T09:39:28Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛюбива В. В. До педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до твочої самореалізації / В. В. Любива // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2016. — № 2. — С. 51-54.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3423-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано та розкрито методологічну сутність понять «ціложиттєве навчання», «готовність», «педагогічні умови формування готовності». Визначено комплекс педагогічних умов формування готовності майбутніх фахівців дошкільної освіти до творчої самореалізації у професійній діяльності. Автор наголошує на необхідності впровадження окреслених педагогічних умов у навчально-виховний процес. European integration, as a strategic direction of our country, predetermines the reformation of the educational system which is a vital component of the modern Ukrainian society’s development. The problem of future preschool teachers’ training is gaining great importance under modern conditions, since the future preschool teachers are con- sidered to be the representatives of the first educational link which the future generation’s level of education de- pends on.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectтворча самореалізаціяuk
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectфахівці дошкільної освітиuk
dc.subjectcreative self-realizationuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectfuture preschool teachersuk
dc.titleДо педагогічних умов формування готовності майбутніх вихователів до твочої самореалізаціїuk
dc.title.alternativePedagogical conditions facilitating the formation of the future preschool teachers’ readiness for creative self-realizationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2016

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf528.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.