Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чжан Лей | - |
dc.contributor.author | Zhang Lei | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T12:23:29Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T12:23:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Чжан Лей. Теоретичні основи дослідно-експериментальної роботи з формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю / Чжан Лей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 151-155. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387 | - |
dc.description.abstract | У статті подані теоретичні позиції з проведення дослідно–експериментальної роботи з метою практичного підтвердження висунутих теоретичних припущень щодо формування музично–пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю. The paper brings forward theoretical framework of experimental work for practical substantiation of theoretical surmises relating to development of musical and instructional initiative in Chinese music teachers–to–be. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | музично–пізнавальна ініціатива | uk |
dc.subject | компоненти структури | uk |
dc.subject | критерії сформованості | uk |
dc.subject | musical and instructional initiative | uk |
dc.subject | structural components | uk |
dc.subject | development criteria | uk |
dc.title | Теоретичні основи дослідно-експериментальної роботи з формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю | uk |
dc.title.alternative | Theoretical framework of experimental work aimed at development of musical and instructional initiative in chinese music teachers-to-be | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.