Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧжан Лей-
dc.contributor.authorZhang Lei-
dc.date.accessioned2019-08-21T12:23:29Z-
dc.date.available2019-08-21T12:23:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЧжан Лей. Теоретичні основи дослідно-експериментальної роботи з формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю / Чжан Лей // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 9-10. — С. 151-155.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3387-
dc.description.abstractУ статті подані теоретичні позиції з проведення дослідно–експериментальної роботи з метою практичного підтвердження висунутих теоретичних припущень щодо формування музично–пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаю. The paper brings forward theoretical framework of experimental work for practical substantiation of theoretical surmises relating to development of musical and instructional initiative in Chinese music teachers–to–be.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмузично–пізнавальна ініціативаuk
dc.subjectкомпоненти структуриuk
dc.subjectкритерії сформованостіuk
dc.subjectmusical and instructional initiativeuk
dc.subjectstructural componentsuk
dc.subjectdevelopment criteriauk
dc.titleТеоретичні основи дослідно-експериментальної роботи з формування музично-пізнавальної ініціативи майбутніх учителів музики Китаюuk
dc.title.alternativeTheoretical framework of experimental work aimed at development of musical and instructional initiative in chinese music teachers-to-beuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
24.pdf503.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.