Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кондратьєва, О. М. | - |
dc.contributor.author | Kondratyeva, O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-21T09:45:32Z | - |
dc.date.available | 2019-08-21T09:45:32Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Кондратьєва О. М. Компетентнісний підхід у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи / О. М. Кондратьєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №7-8. – С. 32-38. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3345 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано сучасний стан професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів початкової школи і встановлено, що одним із пріоритетів її модернізації є компетентнісний підхід. The article deals with the current state of vocational and educational training of future primary school teachers. Also it was determined that one of the priorities of educational training modernization is competency based approach. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | професійно-педагогічна підготовка | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | vocational and educational training | uk |
dc.subject | competency based approach | uk |
dc.title | Компетентнісний підхід у процесі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя початкової школи | uk |
dc.title.alternative | A competency-based approach in the process of future primary school teacher professional pedagogical training | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kondratyeva.pdf | 131.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.