Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрудок-Костюшко, Марина Олександрівна-
dc.contributor.authorГрудок–Костюшко, Марина Александровна-
dc.contributor.authorHrudok-Kostyushko, Maryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2019-08-20T09:45:54Z-
dc.date.available2019-08-20T09:45:54Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГрудок–Костюшко М. О. Компетентнісний підхід в освіті: формування діалогової компетентності в учнів загальноосвітніх шкіл / М. О. Грудок–Костюшко // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 7-8. — С. 74-80.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3291-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано доцільність реалізації компетентнісного підходу в формуванні діалогової компетентності учнів загальноосвітніх шкіл, представлено аналіз наукової літератури. In the article written by analysis of the scientific literature about the expedience implementation in shaping of the dialogue competence of schoolchildren is presented.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectкомпетенціїuk
dc.subjectдіалогова компетентністьuk
dc.subjectcompetence approachuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectdialogue competenceuk
dc.titleКомпетентнісний підхід в освіті: формування діалогової компетентності в учнів загальноосвітніх шкілuk
dc.title.alternativeКомпетентностный подход в образовании: формирование диалоговой компетентности учащихся общеобразовательных школuk
dc.title.alternativeCompetence approach in education: the formation of the interactive competence of schoolchildrenuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12.pdf518.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.