Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІрхіна, Юліана Валентинівна-
dc.contributor.authorIrkhina, Juliana Valentynivna-
dc.date.accessioned2019-08-16T12:25:22Z-
dc.date.available2019-08-16T12:25:22Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІрхіна Ю. В. Проблеми та перcпективи формування професійної толерантності магістрів вищих педагогічних закладів / Ю. В. Ірхіна // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 3-4. – С. 161-168.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/3226-
dc.description.abstractУ статті подано ретроспективний огляд теорії і практики підготовки викладачів вищої школи у практиці вітчизняної та зарубіжної системи вищої освіти, проаналізовано стан підготовки магістрантів як викладачів у теорії і практиці вищої школи в різних країнах. In the article deals with the problem of training Master students as future teachers of the higher educational establishments. The retrospective review of the theory and practice of the future teachers of the higher educational establishments training in the home and foreign higher education systems is presented. The state of training Master students as future teachers has been analysed in the theory and practice of higher educational establishments.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесійна толерантністьuk
dc.subjectмайбутні викладачі вищої школиuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectпідготовка магістрантівuk
dc.subjectprofessional toleranceuk
dc.subjectfuture teachers of the higher educational establishmentsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.titleПроблеми та перcпективи формування професійної толерантності магістрів вищих педагогічних закладівuk
dc.title.alternativeProblems and prospects of professional tolerance of master students at the pedagogical institutionsuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Irkhina Ju. V..pdf521.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.