Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3208
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тодоров, Петро Іванович | - |
dc.contributor.author | Todorov, Petro Ivanovych | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-16T08:01:57Z | - |
dc.date.available | 2019-08-16T08:01:57Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Тодоров П. І. Соціальна адаптація та інтеграція підлітків з вадами слуху засобами фізичного виховання / П. І. Тодоров // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 203-209. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3208 | - |
dc.description.abstract | У статті приводяться результати експериментально–педагогічних досліджень, а також викладаються методичні прийоми фізичного виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції глухих підлітків. Методичні вказівки адресовані дефектологам– сурдопедагогам, викладачам вузів, шкільним вчителям спеціальних шкіл. The article gives the results of experimental and pedagogical research. Techniques of physical education in the system of social adaptation of the deaf children are presented. Methodological tips can be used by the defectologists–surdoteachers, university teachers, special school teachers. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | рухова сфера | uk |
dc.subject | порушення слуху | uk |
dc.subject | корекція | uk |
dc.subject | motive sphere | uk |
dc.subject | hearing disorder | uk |
dc.subject | correction | uk |
dc.title | Соціальна адаптація та інтеграція підлітків з вадами слуху засобами фізичного виховання | uk |
dc.title.alternative | Social adaptation and integration of teenagers with hearing disorders by means of physical training | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.