Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТодоров, Петро Іванович-
dc.contributor.authorTodorov, Petro Ivanovych-
dc.date.accessioned2019-08-16T08:01:57Z-
dc.date.available2019-08-16T08:01:57Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТодоров П. І. Соціальна адаптація та інтеграція підлітків з вадами слуху засобами фізичного виховання / П. І. Тодоров // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 203-209.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3208-
dc.description.abstractУ статті приводяться результати експериментально–педагогічних досліджень, а також викладаються методичні прийоми фізичного виховання в системі соціальної адаптації та інтеграції глухих підлітків. Методичні вказівки адресовані дефектологам– сурдопедагогам, викладачам вузів, шкільним вчителям спеціальних шкіл. The article gives the results of experimental and pedagogical research. Techniques of physical education in the system of social adaptation of the deaf children are presented. Methodological tips can be used by the defectologists–surdoteachers, university teachers, special school teachers.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectрухова сфераuk
dc.subjectпорушення слухуuk
dc.subjectкорекціяuk
dc.subjectmotive sphereuk
dc.subjecthearing disorderuk
dc.subjectcorrectionuk
dc.titleСоціальна адаптація та інтеграція підлітків з вадами слуху засобами фізичного вихованняuk
dc.title.alternativeSocial adaptation and integration of teenagers with hearing disorders by means of physical traininguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
33.pdf517.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.