Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3188
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Першина, Любов Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Pershyna, Liubov | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T10:16:22Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T10:16:22Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Першина Л. В. Умови формування професійної майстерності у майбутніх викладачів / Л. В. Першина // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 298-305. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3188 | - |
dc.description.abstract | У статті визначено поняття «умови формування професійної майстерності» та виокремлено умови формування професійної майстерності у майбутніх викладачів. Аналізуються поняття «умова», «педагогічна умова», «інновація», «інтуїція», «толерантність», «мотивація». The article determined the notion “conditions of formation of professional skills” and considered the conditions of formation of professional skills of future teachers. The notions “condition”, “pedagogical condition”, “innovation”, “intuition”, “tolerance”, “motivation” are analyzed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | педагогічна умова | uk |
dc.subject | інновація | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | рефлексія | uk |
dc.subject | pedagogical condition | uk |
dc.subject | innovation | uk |
dc.subject | tolerance | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | reflection | uk |
dc.title | Умови формування професійної майстерності у майбутніх викладачів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2013 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pershina.pdf | 529.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.