Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Title: Лингвистические и дидактические особенности обучения словообразованию в школе
Other Titles: Лінгвістичні та дидактичні особливості навчання словотворення в школі
Linguistic and didactive peculiarities of teaching wordbuilding
Authors: Панченко, М. А.
Голубенко, Л. Н.
Караваева, Т. Л.
Keywords: продуктивность словообразовательных средств
непродуктивность словообразовательных средств
лингвистический анализ
функциональный анализ
операции анализа
операции синтеза
продуктивність словотворчих засобів
непродуктивність словотворчих засобів
лінгвістичний аналіз
функціональний аналіз
операції аналізу
операції синтезу
productive and non-productive criteria of word-building suffixes
linguistic analysis functionalal analysis of word-building units synthetic speech operations
analytical speech operations
Issue Date: 2013
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Панченко М. А. Лингвистические и дидактические особенности обучения словообразованию в школе / М. А. Панченко, Л. Н. Голубенко, Т. Л. Караваева // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №3-4. – С. 171-176.
Abstract: В работе рассматриваются критерии продуктивности/непродуктивности словообразовательных средств, используемые в лингвистике, и применение их в методике обучения иностранным языкам. Показано различие между лингвистическим анализом производных слов и анализом функциональным, отвечающим характеру операций анализа и синтеза, которые актуализируются в речи и которые должны быть положены в основу обучения словообразованию. У роботі досліджуються критерії продуктивності/непродуктивності словотворчих засобів, що використовуються в лінгвістиці, і їх застосування в методиці навчання іноземних мов. Висвітлюються відмінності між лінгвістичним аналізом похідних слів і аналізом функціональним, що відповідає характеру операцій аналізу і синтезу, які актуалізуються в мовленні і які повинні бути покладені в основу навчання словотворення. The difference between the notions of «productive and non-productive criteria of word-building suffixes» in linguistics and methodology of teaching foreign languages is described. Linguistic analysis and functional methodological analysis of word-building units are given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3162
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Panchenko, Golybenko, Karavayeva.pdf514.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.