Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3129
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Жерновникова, О. А. | - |
dc.contributor.author | Zhernovnikova, O. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-15T07:15:42Z | - |
dc.date.available | 2019-08-15T07:15:42Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Жерновникова О. А. Педагогічний процес навчання математики та його закономірності / О. А. Жерновникова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 8-14. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3129 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається цілісна система педагогічного процесу навчання математики майбутніх вчителів. Розкрито компонентний склад цього феномена (об'єкт і суб'єкт математичної підготовки і транслятор), цілі і завдання. Охарактерізовано концепцію даного дослідження. The article deals with the integral system of the pedagogical process of teaching future teachers mathematics, which consists of the following components: the object: the contents of mathematical training, translator: verbal, nonverbal and combined, the subject: student“s experience. Also, the article offers a concept of the research that represents a solution of the problem of defining the contents and technology of teaching mathematics to future teachers of mathematics. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | дидактична підготовка майбутнього учітеля математики | uk |
dc.subject | система | uk |
dc.subject | цілісність процесу навчання | uk |
dc.subject | didactic training of future teachers of mathematics | uk |
dc.subject | system integrity of the learning process | uk |
dc.title | Педагогічний процес навчання математики та його закономірності | uk |
dc.title.alternative | Pedagogical learning of mathematics and its laws | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.