Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3129
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖерновникова, О. А.-
dc.contributor.authorZhernovnikova, O.-
dc.date.accessioned2019-08-15T07:15:42Z-
dc.date.available2019-08-15T07:15:42Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЖерновникова О. А. Педагогічний процес навчання математики та його закономірності / О. А. Жерновникова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 3-4. — С. 8-14.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3129-
dc.description.abstractУ статті розглядається цілісна система педагогічного процесу навчання математики майбутніх вчителів. Розкрито компонентний склад цього феномена (об'єкт і суб'єкт математичної підготовки і транслятор), цілі і завдання. Охарактерізовано концепцію даного дослідження. The article deals with the integral system of the pedagogical process of teaching future teachers mathematics, which consists of the following components: the object: the contents of mathematical training, translator: verbal, nonverbal and combined, the subject: student“s experience. Also, the article offers a concept of the research that represents a solution of the problem of defining the contents and technology of teaching mathematics to future teachers of mathematics.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectдидактична підготовка майбутнього учітеля математикиuk
dc.subjectсистемаuk
dc.subjectцілісність процесу навчанняuk
dc.subjectdidactic training of future teachers of mathematicsuk
dc.subjectsystem integrity of the learning processuk
dc.titleПедагогічний процес навчання математики та його закономірностіuk
dc.title.alternativePedagogical learning of mathematics and its lawsuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf126.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.