Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3124
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перевознюк, Наталія Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Перевознюк, Наталия Николаевна | - |
dc.contributor.author | Perevoznyuk, Natalia Mykolaivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-14T12:27:43Z | - |
dc.date.available | 2019-08-14T12:27:43Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Перевознюк Н. М. Мета та зміст викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей / Н. М. Перевознюк // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : зб. наук. пр. — 2014. — № 1-2. — С. 137-142. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3124 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто проблему визначення мети та змісту викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей у контексті запровадження компетентнісного підходу. The article deals with the problem of defining the aims and contents of teaching English to the students of economic specialities in the context of implementation of the competence approach. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | мета та зміст викладання | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | професійно–орієнтоване викладання | uk |
dc.subject | aim and contents of teaching | uk |
dc.subject | competence approach | uk |
dc.subject | professionally–oriented teaching | uk |
dc.title | Мета та зміст викладання англійської мови студентам економічних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Цель и содержание преподавания английского языка студентам экономических специальностей | uk |
dc.title.alternative | Aim and contents of teaching english to the students of economic specialities | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2014 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.