Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуба, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorKuba, Viktor Vasylovych-
dc.contributor.authorКуба, Виктор Васильевич-
dc.date.accessioned2019-08-13T09:55:44Z-
dc.date.available2019-08-13T09:55:44Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКуба В. В. Kонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освіти / В. В. Куба // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІV Міжнар. наук. конф. (25-26 травня 2018 р., Одеса). — Одеса, 2018. — С. 96-98.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3076-
dc.description.abstractКонцепція антропологізму – філософії освіти – антропологічна концепція представляє собою комплекс різноманітних знань про людину і саме цей комплекс знань зробив її універсальною наукою про людину одночасно синкретичною (цільною, співвідношення різнорідних філософських начал в одну систему без їх об’єднання) чим відрізняється від еклектизму (вибираю (спосіб побудови філософської системи шляхом співвідношення різноманітних положень запозичених із інших філософських систем)) та динамічною.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectконцепція антропологізмуuk
dc.subjectтрансформація освітніх процесівuk
dc.subjectфілософія освітиuk
dc.subjectосвітянський процесuk
dc.titleКонцепція антропологізму як сучасний підхід до вивчення та трансформації освітніх процесів в філософії освітиuk
dc.title.alternativeThe concept of anthropologism as a modern approach to the study and transformation of educational processes in the philosophy of educationuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2018)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuba.pdf146.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.