Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3074
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлтухова, А. В.-
dc.date.accessioned2019-08-13T09:50:09Z-
dc.date.available2019-08-13T09:50:09Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАлтухова А. В. Принцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школі / А. В. Алтухова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 148-152.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3074-
dc.description.abstractУ статті висвітлено педагогічну концепцію Л.М.Толстого, видатного педагога-реформатора другої половини ХІХ - початку ХХ століття, щодо проблеми принципу міцності знань. На основі аналізу та узагальнення педагогічного доробку вченого розкрито сутність принципу міцності знань. Окреслені умови формування міцних знань у процесі навчання в Яснополянській школі. Визначений внесок педагога у розвиток принципу міцності знань. В статье рассмотрена педагогическая концепция Л.Н.Толстого, выдающегося педагога-реформатора второй половины XIX -начала XX века, относительно проблемы принципа прочности знаний. На основе анализа и обобщения педагогического наследия ученого раскрыта сущность принципа прочности знаний. Обозначены условия формирования прочных знаний в процессе обучения в Яснополянской школе. Определен вклад педагога в развитие принципа прочности знаний. The article highlights the pedagogical concept L.M.Tolstoho an outstanding teacher-reformer second half of the early twentieth century, on the issue of principle strength of knowledge. Based on the analysis and synthesis of scientific pedagogical legacy discloses the essence of the principle of strength of knowledge. Outlined conditions for the formation of a sound knowledge in the learning process in Yasnaya Polyana school. Defined contribution to the development of teacher knowledge principle strength.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.subjectпринцип міцності знаньuk
dc.subjectміцність засвоєнняuk
dc.subjectґрунтовні знанняuk
dc.subjectміцністьuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectдоступністьuk
dc.subjectобучениеuk
dc.subjectпринцип прочности знанийuk
dc.subjectпрочность усвоенияuk
dc.subjectосновательные знанияuk
dc.subjectпрочностьuk
dc.subjectсвободаuk
dc.subjectдоступностьuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectthe principle strength of knowledgeuk
dc.subjectdepth ofuk
dc.subjectfundamental knowledgeuk
dc.subjectstrengthuk
dc.subjectfreedomuk
dc.subjectaccessibilityuk
dc.titleПринцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Altykhova.pdf498.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.