Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3074
Назва: Принцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школі
Автори: Алтухова, А. В.
Ключові слова: навчання
принцип міцності знань
міцність засвоєння
ґрунтовні знання
міцність
свобода
доступність
обучение
принцип прочности знаний
прочность усвоения
основательные знания
прочность
свобода
доступность
education
the principle strength of knowledge
depth of
fundamental knowledge
strength
freedom
accessibility
Дата публікації: 2013
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Алтухова А. В. Принцип міцності знань у педагогічній концепції Л.М.Толстого та його реалізація в Яснополянській школі / А. В. Алтухова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2013. – №1-2. – С. 148-152.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено педагогічну концепцію Л.М.Толстого, видатного педагога-реформатора другої половини ХІХ - початку ХХ століття, щодо проблеми принципу міцності знань. На основі аналізу та узагальнення педагогічного доробку вченого розкрито сутність принципу міцності знань. Окреслені умови формування міцних знань у процесі навчання в Яснополянській школі. Визначений внесок педагога у розвиток принципу міцності знань. В статье рассмотрена педагогическая концепция Л.Н.Толстого, выдающегося педагога-реформатора второй половины XIX -начала XX века, относительно проблемы принципа прочности знаний. На основе анализа и обобщения педагогического наследия ученого раскрыта сущность принципа прочности знаний. Обозначены условия формирования прочных знаний в процессе обучения в Яснополянской школе. Определен вклад педагога в развитие принципа прочности знаний. The article highlights the pedagogical concept L.M.Tolstoho an outstanding teacher-reformer second half of the early twentieth century, on the issue of principle strength of knowledge. Based on the analysis and synthesis of scientific pedagogical legacy discloses the essence of the principle of strength of knowledge. Outlined conditions for the formation of a sound knowledge in the learning process in Yasnaya Polyana school. Defined contribution to the development of teacher knowledge principle strength.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3074
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Altykhova.pdf498.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.