Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2976
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетінова, Оксана Борисівна-
dc.contributor.authorПетинова, Оксана Борисовна-
dc.contributor.authorPetinova, Oksana Borysivna-
dc.contributor.authorНікуліна, Інна Юріївна-
dc.date.accessioned2019-08-08T07:21:32Z-
dc.date.available2019-08-08T07:21:32Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНікуліна І. Ю. Соціально-психологічний підхід до розуміння особистості / І. Ю. Нікуліна, О. Б. Петінова // Методологія та технологія сучасного філософського пізнання : матеріали ІІІ Міжнар. наук. конф. (27 травня 2016 року, Одеса). — Одеса ; Дніпропетровськ, 2016. — С. 198-200.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2976-
dc.description.abstractВ історії психології поєднання психіки та зовнішніх впливів зафіксоване в численних теоретичних концепціях щодо вивчення проблеми співвідношення «індивідуального» і «соціального» в особистості, яке ґрунтується на філософських засадах, психологічних дослідженнях — від антропологічних, за якими людина насамперед біологічна істота, що й визначає її роль і місце в соціумі, до таких, які за основу беруть пріоритет соціального середовища в становленні i розвитку особистості.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectпсихоаналізuk
dc.subjectсоціально-психологічні теорії особистостіuk
dc.subjectсоціальна поведінка людиниuk
dc.subjectспецифічна форма психічного розвиткуuk
dc.titleСоціально-психологічний підхід до розуміння особистостіuk
dc.title.alternativeSocio-psychological approach to understanding the personalityuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Методологія та технологія сучасного філософського пізнання (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
nikulina.pdf129.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.