Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2934
Назва: Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників
Інші назви: Linguodidactical approach to the classification of mistakes in the pre-school children’s speech
Автори: Богуш, Алла Михайлівна
Bohush, Alla Mykhailivna
Ключові слова: мовлення
помилки
дошкільники
відхилення
норма
новоутворення
speech
mistakes
pre-school children
deviation
norm
innovation
Дата публікації: 2011
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Богуш А.М. Лінгводидактичний підхід до класифікації помилок у мовленні дошкільників. / А.М. Богуш // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – №11-12. – С. 81-87.
Короткий огляд (реферат): У статті подано погляди вчених щодо класифікації мовленнєвих помилок у дошкільників та причини їх виникнення. In the article the scientists’ points of view concerning analysis and classification of the mistakes in the pre-school children’s speech and the reasons of their appearance have been represented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2934
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bogush.pdf478.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.