Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2849
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДобролюбська, Юлія Андріївна-
dc.contributor.authorDobrolyubska, Yulia Andriivna-
dc.date.accessioned2019-08-02T11:22:24Z-
dc.date.available2019-08-02T11:22:24Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationДобролюбська Ю. А. Зміни в освітньому статусі університетської бібліотеки / Ю. А. Добролюбська // Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства : матеріали ІІ Міжнар. наук. конф. (26-27 травня 2017 року, Одеса). — Одеса, 2017. — С. 190-194.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2849-
dc.description.abstractЕпоха інформаційного суспільства характеризується зміною статусу знання про минуле, що веде до трансформації всіх інститутів історичної свідомості та соціальної пам’яті. Для бібліотечного співтовариства нині доленосно важливо зорієнтуватися в перспективі – знайти своє нове місце в суспільстві, культурі, інтелектуальному житті. Читачезнавсто – периферійна галузь у бібліотекознавстві. Багато пишеться про фонди, бібліографію, каталогізацію, систематизацію, а про основний об’єкт впливу бібліотеки – читача – майже нічого. Спрощені уявлення про читача – це теж одна з причин зменшення читацького контингентуuk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectчитач-традиціоналістuk
dc.subjectінтернет-читачuk
dc.subjectкористувачі інформацієюuk
dc.subjectчитачезнавствоuk
dc.subjectзростання обсягів інформаціїuk
dc.titleЗміни в освітньому статусі університетської бібліотекиuk
dc.title.alternativeChanges in the educational status of the university libraryuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Концепти соціокультурної трансформації сучасного суспільства (2017)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dobrolyubska.pdf140.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.