Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2803
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРайчєва, Тетяна Дмитрівна-
dc.contributor.authorРайчева, Т. Д.-
dc.contributor.authorRaichevа, T. D.-
dc.date.accessioned2019-08-01T08:37:06Z-
dc.date.available2019-08-01T08:37:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationРайчєва Т.Д. Аксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователів. / Т.Д. Райчєва // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 236-240.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2803-
dc.description.abstractАктуальність матеріалу, викладеного в статті, обумовлена тим, що центральна фігура суспільних перетворень – вихователь, від його способу, соціальної позиції, ціннісно-цільових установок залежать результати професійної діяльності. У структурі професійно-педагогічної підготовки вихователя цінності займають особливе місце, будучи основою, на яку спираються всі інші компоненти системи. Необхідно впроваджувати аксіологічний підхід в процес фахової підготовки спеціаліста, який полягає в орієнтації професійної освіти на формування в студентів системи загальнолюдських і професійних цінностей. Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена тем, что центральная фигура общественных преобразований - воспитатель, от его образа, социальной позиции, ценностно-целевых установок зависят результаты профессиональной деятельности. В структуре профессионально-педагогической подготовки воспитателя ценности занимают особое место, являясь основой, на которую опираются все остальные компоненты системы. Необходимо внедрять аксиологический подход в процесс профессиональной подготовки специалиста, который заключается в ориентации профессионального образования на формирование у студентов системы общечеловеческих и профессиональных ценностей. The relevance of the material presented in this paper due to the fact that the central figure in social change - the teacher, of his image, social position, value-target plants depend on professional practice. The structure of vocational teacher education teacher values occupy a special place, being the foundation upon which all other system components. We should introduce an axiological approach to the training of a specialist who is in the orientation of vocational education in the formation of the students of human and professional values.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectаксіологічний підхідuk
dc.subjectаксіологічна парадигмаuk
dc.subjectцінністьuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectаксиологический подходuk
dc.subjectаксиологическая парадигмаuk
dc.subjectценностьuk
dc.subjectценностные ориентацииuk
dc.subjectaxiological approachuk
dc.subjectaxiological paradigmuk
dc.subjectvalueuk
dc.subjectvalue orientationsuk
dc.titleАксіологічний підхід в системі професійної підготовки майбутніх вихователівuk
dc.title.alternativeАксиологический подход в системе профессиональной подготовки будущих воспитателейuk
dc.title.alternativeAxiological approach in the training of future teachersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Raichevа.pdf469.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.