Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2781
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шацило, Світлана Василівна | - |
dc.contributor.author | Shatsylo, S. V. | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-01T07:09:12Z | - |
dc.date.available | 2019-08-01T07:09:12Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Шацило С. В. Поняття творчості у філософії / С. В. Шацило // Освіта та соціалізація особистості : матеріали VІ Всеукр. інтернет-конф. (Одеса, 27-28 квітня 2018 р.) / Південноукр. нац. пед. ун-т імені К. Д. Ушинського. — Одеса, 2018. — С. 22-24. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2781 | - |
dc.description.abstract | Традиційно, творчість вважають способом реалізації духовно розвиненої людини, тому вона передбачає досить високий рівень розвитку індивіда. Творчість виражає прагнення людини до досконалості та гармонії, дозволяє реалізуватися особистості. Творчість на рівні соціокультурного буття розуміється як здатність особистості оригінально і самобутньо відображати особисте світовідчуття і світоуявлення, в ставленні до оточуючих реалій за допомогою самореалізації в процесі створення матеріальних і духовних цінностей | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | творча енергія | uk |
dc.subject | творчі аспекти | uk |
dc.subject | створення художніх цінностей | uk |
dc.subject | історія розвитку філософської думки про творчість | uk |
dc.title | Поняття творчості у філософії | uk |
dc.title.alternative | The concept of creativity in philosophy | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Освіта та соціалізація особистості (2018) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
shatsylo.pdf | 88.24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.