Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2726
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолинський, Борис Тимофійович-
dc.contributor.authorDolinsky, Borys Tymofiyovych-
dc.date.accessioned2019-07-31T09:21:15Z-
dc.date.available2019-07-31T09:21:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationДолинський Б. Т. Фізичне виховання школярів зі складними сенсорними порушеннями / Б. Т. Долинський // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2012. – № 1-2. – С. 3-7.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2726-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються результати експериментальної роботи з фізичного виховання учнів зі складними сенсорними по, шкодженнями, аналізуються дані після застосування вправ, спрямованих на розвиток їхніх рухових здібностей до виконання доступних фізичних вправ. The article brings to light the results of experimental work on physical education of pupils with difficult sensory disorders, also data after the usage of exercises, oriented to the development of their motive abilities towards the doing of available physical exercises is analyzed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectдіти зі складними сенсорними порушеннямиuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectфізичні вправиuk
dc.subjectрозвиток рухової активностіuk
dc.subjectchildren with difficult sensory disordersuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectphysical exercisesuk
dc.subjectdevelopment of motive activityuk
dc.titleФізичне виховання школярів зі складними сенсорними порушеннямиuk
dc.title.alternativePhysical education of pupils with difficult sensory disordersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2012

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky.pdf115.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.