Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСерпіонова, Есфір Наумівна-
dc.contributor.authorSerpionova, Esfir Naumivna-
dc.date.accessioned2019-07-30T12:42:34Z-
dc.date.available2019-07-30T12:42:34Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationСерпіонова Е. Н. Проблеми цілеспрямованого розвитку творчого мислення. / Е. Н.Серпіонова // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського. – 2011. – № 9-10. – С. 131-139.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2687-
dc.description.abstractУ статті розглядається готовність випускників ХГФ до здійснення розвиваючого аспекту трудового навчання і творчої організації навчально-виховного процесу як взаємозв’язок трьох основних компонентів: мотиваційного, ціннісного та операційного. Дано якісні характеристики рівнів сформованості показників кожного з компонентів готовності майбутнього вчителя до розвиваючого аспекту педагогічної діяльності. Розглядаються можливості розвитку творчого мислення школярів на заняттях ДПМ та дизайну за умови їх організації з урахуванням основних принципів професійної проектно-художньої діяльності. Визначено умови і рівні розвитку творчих здібностей у процесі продуктивної діяльності. Запропонована гнучка структура організації навчального процесу з урахуванням особистісно-орієнтованого підходу. Визначено необхідні знання, вміння та якості особистості майбутнього педагога, здатного керувати навчально-творчою роботою дітей. The article reveals the readiness of graduates of graphic art faculty to the implementation of the developmental aspect of the employment training and creative organization of the educational process as the interplay of three main components: motivational, value and operational. The qualitative characteristics of the indicators of the level of formation of each component of the readiness of future teachers to the developmental aspect of teaching are given. The possibilities of creative thinking in the classroom students Decorative and Applied Arts design are provided their organization with the main principles of professional design and artistic activities. The conditions and levels of development of creative abilities in the process of productive activity are given. We propose a flexible structure of the educational process, taking into account student-centered approach. The necessary knowledge, skills and personality traits of the future teacher, ability to manage teaching and creative work of children are given.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectцілеспрямований розвитокuk
dc.subjectтворче мисленняuk
dc.subjectкреативна особистістьuk
dc.subjectмайбутні педагогиuk
dc.subjectкритерії готовностіuk
dc.subjectособистісно-орієнтований підхідuk
dc.subjectfocused developmentuk
dc.subjectcreative thinkinguk
dc.subjectcreative personalityuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectthe criteria for preparednessuk
dc.subjectpersonal-centered approachuk
dc.titleПроблеми цілеспрямованого розвитку творчого мисленняuk
dc.title.alternativeProblems of targeted development of creative thinkinguk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Serpionova.pdf481.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.