Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2550
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАкуленко, І. А.-
dc.contributor.authorКрасношлик, Н. О.-
dc.date.accessioned2019-07-18T12:17:59Z-
dc.date.available2019-07-18T12:17:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАкуленко І. А. Деякі змістові зв’язки, що уможливлюють реалізацію наступності у навчанні математики та інформатики на поглибленому рівні / Акуленко І. А., Красношлик, Н. О. // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 44-47.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2550-
dc.description.abstractУ статті розглянуто питання про встановлення горизонтальних змістових зв’язків між відповідними навчальними дисциплінами. Встановлено, що однією із можливих форм організації навчання, що уможливлює реалізацію наступності у навчанні математики та інформатики, є курс за вибором «Основи криптології» для учнів 9-го класу. В статье рассмотрен вопрос об установлении горизонтальных содержательных связей между соответствующими учебными дисциплинами. Установлено, что одной из возможных форм организации обучения, для реализации преемственности в обучении математике и информатике, является курс по выбору «Основы криптологии» для учеников 9-го класса.The article deals with the issue of establishing horizontal semantic links between relevant academic disciplines. It was established that one of the possible forms of learning that enables the implementation of continuity in teaching mathematics and computer science, is an optional course "Fundamentals of сryptology" for the 9th grade.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectтеорія подільностіuk
dc.subjectоснови криптологіїuk
dc.titleДеякі змістові зв’язки, що уможливлюють реалізацію наступності у навчанні математики та інформатики на поглибленому рівніuk
dc.title.alternativeSome of the communications that enable the realization of continuity in teaching mathematics and computer science at the advanced leveluk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Akulenko 2016.pdf405.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.