Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАкуленко, І. А.-
dc.contributor.authorЛещенко, Ю. Ю.-
dc.date.accessioned2019-07-18T12:15:44Z-
dc.date.available2019-07-18T12:15:44Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАкуленко І. А., Лещенко Ю. Ю. Про деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівні // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 47-50.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2549-
dc.description.abstractВ статті розглянуто питання про встановлення горизонтальних змістових зв’язків у навчанні теми «Основи теорії подільності». В статье рассмотрено вопрос об установлении горизонтальных содержательных связей при изучении темы «Основы теории делимости». The article deals with the problem of establishing of horizontal content links in the learning of divisibility theory.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectнаступністьuk
dc.subjectтеорія подільностіuk
dc.subjectоснови криптологіїuk
dc.titleПро деякі аспекти наступності у навчанні елементів теорії чисел учнів основної школи на поглибленому рівніuk
dc.title.alternativeSome aspects of continuous leaning of number theory in secondary school at advanced leveluk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Akulenko, Leshchenko 2016.pdf398.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.