Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Богатирьова, І. М. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T12:09:00Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T12:09:00Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Богатирьова І. М. Формування вмінь використовувати діалогову технологію у навчанні математики // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 222-224. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2546 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто питання навчання студентів використовувати навчальний діалог на уроках математики. Побудовано відповідну систему методичних завдань. Рассмотрены вопросы обучения студентов использованию учебного диалога на уроках математики. Построенасоответствующаясистемаметодическихзаданий.The problems training of students for using educational dialogue on math lessons are considered. The correspondent system of methodological tasks is constructed. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | підготовка вчителів математики | uk |
dc.subject | діалогова технологія | uk |
dc.title | Формування вмінь використовувати діалогову технологію у навчанні математики | uk |
dc.title.alternative | Organization of abilities to use interactive technology in teaching mathematics | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bogatyreva 2016.pdf | 379.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.