Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2542
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бурда, М. І. | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-18T11:58:16Z | - |
dc.date.available | 2019-07-18T11:58:16Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Бурда М. І. Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 62-64. | uk |
dc.identifier.uri | http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/2542 | - |
dc.description.abstract | Забезпечення наступності передбачає розроблення концепції змісту шкільної математики. Пропонуються загальні підходи до її створення (цілі, пріоритети розвитку змісту, принципи і критерії його відбору, базові математичні факти).Обеспечение преемственности предусматривает разработку концепции содержания школьной математики. Предлагаются общие подходы к ее созданию (цели, приоритеты развития содержания, принципы и критерии его отбора, базовые математические факты). Provision of continuation provides for development of the concept of Maths in school content. Common approaches to its creation (goals, priorities of content development, principles of its selection, reference mathematic facts) have been offered. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського | uk |
dc.subject | математика | uk |
dc.subject | концепція | uk |
dc.subject | пріоритети | uk |
dc.subject | принципи | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.title | Концепція змісту шкільної математики як розв’язання проблеми його наступності | uk |
dc.title.alternative | Concept of Maths in school content as addressing of the issue of its continuation | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Burda 2016.pdf | 376.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.