Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2538
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧерних, Л. О.-
dc.contributor.authorВіріч, М. В.-
dc.date.accessioned2019-07-18T11:47:35Z-
dc.date.available2019-07-18T11:47:35Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЧерних Л. О., Віріч М. В. Розвиток обчислювальної культури учнів і студентів при вивченні комплексних чисел // Реалізація наступності в математичній освіті:реалії та перспективи : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (15-16 вересня 2016 р., м. Одеса). — Одеса, Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського, 2016. — С. 213-216.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2538-
dc.description.abstractРозвиток обчислювальної культури особистості – актуальна проблема сучасної математичної освіти. Вивчення комплексних чисел дозволяє підняти обчислювальну культуру учнів і студентів на новий рівень. Развитие вычислительной культуры личности - актуальная проблема современного образования. Изучение комплексных чисел позволяет поднять вычислительную культуру учащихся и студентов на новый уровень.The development of computing culture of personality is an actual problem of modern mathematics education. The study of complex numbers allows to increase computing culture of pupils and students to a new level.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectобчислювальна культураuk
dc.subjectкомплексні числаuk
dc.titleРозвиток обчислювальної культури учнів і студентів при вивченні комплексних чиселuk
dc.title.alternativeThe development of computing culture of students in the study of complex numbersuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи (2016)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chernykh, Virich 2016.pdf706.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.